Sunday 15 December 2013

Reci cu ti tajnu

Reci cu ti tajnu
       Imam jednu veliku tajnu ali nisam siguran da li mogu da je podelim sa tobom. Moras me ubediti da ces znati da je cuvas kao ja, tek onda cu smeti da je podelim jer ako je i sam otkrijes nekom onda to vise nece biti tajna.
        Prosto razmisljam sad, jesi li ti prava osoba sa kojom bih ovo podelio. Imas li ti sam svojih tajni? Jesi li ih podelio sa nekim? Jel ih taj neko sacuvao? Vdis tajne ne bi bile tajne da sme svako da ih zna. Tajna je tajna samo ako je za nju zna jedna, eventualno dve osobe. Ali da bi je i znale dve osobe, one sigurno moraju biti prijatelji. Jesi li ti moj prijatelj? Naravno da nisi. Pa ni ne znas kako izgledam, ne znas jesam li dobra osoba, ne znas jesam li musko ili zensko. I sto je najvaznije, ne znas koliko je teska tajna koju bih trebao podeliti sa tobom. Vidis, kao neko ko prebacuje deo bremena na tudja ledja, ja moram znati jesi li dovoljno jak da nosis to breme sa sobom. A sta ako ti bude previse tesko pa ga podelis sa jos nekim? Pa jos nekim. Ne ne, nisam siguran da si prava osoba za to..
          Imam veliku tajnu. I sama cinjenica da cuti dok sve ovo pricam govori mi da bi mozda znao da je sacuvas od svih drugih. Ma ne, ne mogu ti otkriti tajnu.

No comments:

Post a Comment