Saturday 18 January 2014

Sta sanjam, a sta mi se dogadja

Sta sanjam, a sta mi se dogadja

Retko kad nam se desava da snovi postanu stvarnost. Uglavnom se dogadjaju stvari upravo suprotne od toga.


Mada nije to ni tako lose. Retko kad mozeo da uticemo na snove, i vrlo cesto pored onih lepih snova imamo i kosmare i strasne snove koje sigurno ne bismo zeleli da nam se ostvare. Ali ako gledamo na one lepse koje bi zeleli da se dogode, to su sigurno moji snovi o putovanjima. Cesto sanjam da ne boravim u gradu u kojem inace zivim, pa cak ni u zemlji. Sanjam da sam deo neke daleke kulture i civilizacije koja je u potpunosti drugacija od moje. Sanjam da putujem gradovima te velike zemlje i ucim njen jezik i o obicajima. I naravno, takav zivot je prepun avanture jer sam ja uvek neki istrazivac i pustolov. Ono sto mi se dogadja je upravo suprotno od toga. Vezana svakodnevnim skolskim obavezama, imam samo odredjene periode kada mogu putovati akoji su odredjeni budzetom mojih roditelja pa to cesto nije neko egzoticno mesto nego neka od susednih zemalja koju sam imala prilike vec ranije da upoznam a i ciji su jezik i obicaji veoma slicni nasima. Mozda jednog dana kada budem raspolagala svojim sredstvima i imala vise vremena i ostvarim neke od svojih snova.
  Malo je ljudi koji ce vam reci da im se snovi ostvaruju, ali zar nije bolje da nam snovi posluze kao neki cilj koji ce nas u buducnosti motivisati da napravimo odredjene uspehe u zivotu.

No comments:

Post a Comment