Sunday 15 December 2013

Moja novogodisnja zelja

Uradjeni pismeni radovi i sastavi iz srpskog. Sve teme koje ste trazili su obradjene. Danas vam predstavljamo sastav Moja novogodisnja zelja i nadamo se da ce vam se svideti nas rad.
Moja novogodisnja zelja
            Kako me pitate koja je moja novogodisnja zelja? Pa ja sam dete, i jedna zelja nikad nije dovoljna, kod mene ih ima pregrst cela.
            Kad malo bolje razmislim, nijednu ne bih mogla da izbacim ili zaboravim, ali bih mozda mogla da ih poredjam po njihovoj vaznosti pa da tako, ako nista drugo, izdvojim onu za koju zelim da mi se prva ispuni.vec dugo mastam o odlasku na putovanje u Dablin u Irskoj. Ne mogu se tacno setiti u kojim novinama sam gledala i citala o toj zemlji, ali se i dalje zivopisno secam svih onih fantasticnih predela prekrivenih zelenilom i prelepim cvecem. Boje su bile tako zive. Pise da je tamo klima jako vlazna i hladna i da se ne moze u letima uzivati kao kod nas, vetar stalno duva, ali zato sva trava i priroda i cvece, plesu pod muzikom tog jakog studenog vetra. Samo slika je bila dovoljna da pozelim videti tu zemlju. I kako vreme prolazi, nije izbledela u mome secanju, sve je zivlja i spremnija da se ispuni. Zato mi izgleda kao idealna zelja za ovu Novu godinu. Znam da ljudi zele mir u svetu, da ne bude ratova i da povrate neke stvari koje su nekad posedovali a sad vise ne.
              Ja bih samo malo da uzivam u jednoj drugoj zimi, koja nema snega ali ima vetar i studen i prirodu koja se samo u snovima srece.

No comments:

Post a Comment