Sunday 15 December 2013

Moj Razred

Moj razred pismeni sastav iz srpskog jezika. Samo kod nas procitajte najbolje sastave za skolu. Sastave pisemo po vasim zeljama. Vi nam kazete koju temu zelite da napisemo i za koji razred vam je sastav potreban i istog dana objavljujemo upravo temu koju ste vi zahtjevali.

Sastav Moj Razred


          Kao i svakii drugi razred, i moj je ispunjen ljudima razlicitih karaktera. Ucionica nam je nalozila da sedimo u tri reda, a nastavnica kako i sa kim.

          Sama pedagogija nalaze da u prvim klupama sede oni nemirniji ucenici kako bi bili blize nastavniku a i kako bi se lakse uticalo na njihove nestasluke. To dovodi do toga da svi bolji ucenici sede u zadnjim klupama i razvijaju svoju nestasnu stranu nesmeteno, dokle god to mogu da obavljaju tiho i bez ometanja casa. Nisam bas sigurna ima li ovaj sistem nekog boljeg ucinka ali se u mom odeljenju svakako nije pokazala kao ucinkovita. Oni koji su bili nemirni takvi su i ostali, oni koji su bili dobri pokvarili su se, a nastavnici su dobili vecu glavobolju nego sto su imali na samom pocetku. Moje odeljenje sabira u sebi najinteresantnije i najcudnije ljude na svetu. Da nam nije nametnuto da sedimo u odeljenju tesko da bi se ova cudna druzina sama od sebe sastala. Od onih mirnih i krajnje povucenih, preko mirnih i inteligentnih koji drze stubove odeljenja pa sve do onih nemirnih i jakih koji ulivaju sigurnost u zajednicu da nas spoljasnji uticaji nece napasti, predstavljamo savrsen sklop koji bi svakog nastavnika doveo do ivice nervnog sloma.
        Vecina odeljenja se s vremenom raspadne, kako skolovanje tece dalje, i sigurna sam da ce mi ova odeljenska disharmonija jednog dana nedostajati.

No comments:

Post a Comment