Thursday 26 December 2013

Ja kao pronalazac

Ja kao pronalazac        

        Kada bih bila pronalazac sigurno bih se posvetila jednom posebnom otkricu. Napravila bih vremeplov. Masinu koja bi omogucila da ispravimo sve svoje greske iz proslosti.
         Daleko od toga da mislim da svi treba da dobijemo sansu da isravimo i najmanju greskicu, kao i to da sam svesna da bi mnogi zloupotrebili moci vremeplova, ali morate priznati, ta masina bi mogla da spreci mnoge katastrofe ili bar da umanji njihovu tragicnost po ljudske zivote. Svi bi imali sansu da sprece neki tragican dogadja, nesrecu voljenis ili jednostavno da se vrate i donesu bolju odluku u zivotu i sprece da im zivot krene pogresnim tokom. Mogli bismo da sprecimo velike katastrofe kao sto su Cernobilj, Hirosima i Nagasaki, Fukusima, velike zemljotrese i vulkanske erupcije, velika katastrofalna zagadjenja planete Zemlje koja su unistila ili ugrozila pojedine zivotinjske vrste. Mogli bismo da sprecimo sve teroristicke napade. Medjutim to bi zahtevalo da samo odredjeni ljudi imaju pristup ovom otkricu. Mozda cak samo ja. Jer kao sto bi mogli da se vratimo u proslost da sprecimo sve lse dogadjaje, tako bi losi ljudi mogle da se vrate u proslost i isto tako ucine da ona losa dela postanu jos losija.
           Svako otkice ima svoje breme, i uvek moze ili mozda cak mora da ima svoje i dobre i lose strane. Svaki pronalaza se mora skrivati od ljudi jer ce do njegove zloupotrebe uvek doci, i sam Ajnstaj je znao to.

No comments:

Post a Comment