Sunday 15 December 2013

Jedan moj nestasluk

Tema iz srpskog jezika Jedan moj nestasluk sastav koji vam najcesce moze zatrebati u osnovnoj skoli. Sigurno ce vam se svidjeti ovaj nas sastav.

Jedan moj nestasluk


              Kao i sva deca i ja imam svoje trenutke kad sam nestasna, i smatram, da svako ko mi zameri takve stvari, ne razume decu i nikada i nece.

              Moram priznati da vecina mojih nestasluka krene sasvim neplanirano i iz sasvim drugih razloga, koji u mojoj glavi izgledaju kao dobro delo. Ali kao sto i sami znamo, put do pakla je poplocan dobrim namerama, pa tako i vecina nestasluka koje ucinim , imaju sasvim nevinu zamisao u pocetku. Haos koji sam nazalost pocinila u svojoj kuci, proistekao je iz ideje da pripremim rucak dok majka ne dodje sa posla kako bih je iznenadila ali naravno i pomogla joj. Sad i sami vec zakljucujete sta se desilo, a mozete videti da je sve bilo idealno zamisljeno i potpuno nevino u samom pocetku. Izvadila sam celo pile iz zamrzivaca i ne smatrajuci da treba da ga pro odledim, stavila sam ga u nepodmazanu tepsiju i ubacila u rernu na 250 stepeni. Dok se sve to lepo krckalo, ja sam sekla povrce za salatu i hleb kad je odjednom zazvonio telefon. Bila je to moja najbolja drugarica koja mi je javila da je upravo dobila malog psa koji je bio toliko sladak da je to odmah zahtevalo moje prisustvo. Otrcala sam brzinom svetlosti kod nje ne zakljucavsi kucu. Naravno, zaigrala sam se kod svoje prijateljice i potpuno zaboravila rucak koji se zapalio.
             Srecna okolnost je ta sto sam otisla ne zakljucavsi kucu, pa su komsije prve pritekle u pomoc videvsi dim koji kulja iz kuhinjskog prozora. Prosla sam bez batina, valjda jer sam imala u samom pocetku dobru nameru.

11 comments:

  1. bsmbeshbdshbfhsdfsaehfsenesfsim a hacker

    ReplyDelete
    Replies
    1. acker lol u are noob asshole

      Delete
    2. Ur probably a 9 year old doesnt even know what it means

      Delete
  2. Lep sastav svaka cast posluzice mi za ideju

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha ha ha da li si dobio kec na kraju

      Delete
    2. haha hahaahhahah ja mislim da jeste jer ono sa paklu nije imalo smisla

      Delete
  3. jovan perovic

    ReplyDelete
  4. Hahaha hvl ovo ce mi posluziti za sastav

    ReplyDelete
  5. Ispravite greske

    ReplyDelete
  6. Pusite ga ja smrdim nemogu da se jebem u picku

    ReplyDelete