Sunday 15 December 2013

Na pustom ostrvu

Sastav Na pustom ostrvu ili Moja Robinzonijada ili sastav na temu Sta bih ja da sam na pustom ostrvu. Valjda ce vam odgovarati ova tema napisana za osnovnu školu.
Na pustom ostrvu
        Budim se. Lezim na pjescanoj obali, sama. Bila sam u krevetu, ususkana ispod jorgana, a sada more zapljskuje moje nege. Znam sta je. Ovo je kad imas san u snu. Stipam se, umivam slanom vodom… Nista. Prihvatam stvari.
       U laganoj šetnji obilazim obalu i odlučujem da izvidim gdje sam. Pokusavam da se popnem uz drvo, ali brzo odustajem jer nemam umijeca ni snage u rukama. Popecu se na ono brdo, cini se kao najvise u okolini. Pjesma zutih ptica me pratila dok sam se penjala na najvisi vrh u okruzenju. Kad se naizad na izmaku snage popeh na najvisi vrh, vidjeh da sam na malom ostrvu koje se moze u jednom danu prepjesacit. Panika me uhvati kad vidjeh da na ostrvu nema nikoga. Sidjoh sa brda i krenuh naći vode jer sam se jako izmorila penjuci se na brdo. Prepjesacih skoro cijelo ostrvo i ne nadjoh vode. Pomislih sta bi Robinzon uradio da mu nije vode? Pio bi kozje mlijeko? Pokusah naći kozu, ali ne podje mi za rukom ni to. Bi mi dosta svega. I rijesih.
        Popeh se na brdo zazmurih i skočih prema moru sinjem. Prodje mi cio zivot moj kroz glavu, ali znala sam da cu se prije udara od morsku povrsinu probuditi u mome krevetu prekrivena toplim jorganom.

2 comments: