Sunday 15 December 2013

Moja domovina

Sastav iz srpskog jezika Moja domovina ili pismeni rad Moja otadžbina tema je jedna te ista varijacija sastava, a ovaj sastav moze posluziti i za sastav Moja zemlja Srbija.

Moja domovina

            Moja zemlja je najlepsa zemlja na svetu. Mozda nije najbolja za zivot, ali je toliko lepih stvari koje poseduje i koje joj je priroda dala da je sigurno jedna od najlepsih.
            Kad god pitate nekog stranca nakon boravka u mojoj domovini da li bi se vratio ponovo da je poseti, mozete cuti samo potvrdne odgovore i samo najbolje utiske. Sam polozaj moje zemlje je takav da je klima uvek bila dobra, okarakterisana osrednjom temperaturama, umerenim padavinama i lepo razgranicenim godisnjim dobima, koja su joj uvek omogucavala da je krasi prelepa priroda, sume i livade, kao i plodno zemljiste zasejano razlicitim usevima i, povrcem i zitaricama. Ako krenete ka severu, ravnica se proteze u nedogled prekrivena poljima suncokreta i psenice. A ako krenete ka jugu zalazite u prelepa brda i planine prekrivene sumama. Lepoti moje domovine doprinose i njeni stanovnici, koji daju dusu i karakter veseljaka koji voli popiti i pojesti. Kad izgovorite ime moje zemlje, zamislite debelog brkatog coveka sa sesirom na glavi koji pred vas iznosi casicu rakije i tanjir hrane pripremljene na domaci nacin. Svi pamte domacinske kuce koje mirisu na suvo meso i sir. A sve sto pricam vezano je za selo, jer gradove vole mladi ljudi i oni se rado secaju kafica i klubova gde izlazi omladina i zabavlja se.
           Tesko je sve opisati u par reci, jedino vas mogu pozvati kao gosta da vidite kako izgleda moja zemlja i uzivate u njenim carima kao sto i ja uzivam svaki dan.

2 comments: