Sunday 15 December 2013

Moja zemlja u mom srcu

Sastav Moja zemlja u mom srcu
       Tesko je reci da neko ne voli svoju zemlju i da je ne cuva u sebi. Svi oni koji i odu, na kraju se vrate tamo gde su im koreni.
       Ja sam jos mlada da razmisljam na takav nacin, ali sam vec sad sigurna da zivim u najlepsoj zemlji na svetu. Ne govorim ovo zbog zbog uredjenja drzave ili politickog sistema, jer je los kao i u svim drugim zemljama. Govorim to zbog njenog izgleda, lepote, i svih prirodnih bogatstava koje ima i koje nam nesebicno daje. Kako da je ne cuvate u srcu, kad smo mi u njenom stalno. Gde god da krenete, njena plodna zemlja vam daje nepregledno zelenilo i sume bilo da su u pitanju planine ili ravnice, a tek njene njive, psenica i suncokret, kad zazlate prostor dokle vam pogled doseze. I svi se iz daljine pitaju, gde je ta mala zemlja u kojoj ja zivim i traze je na karti. A svi znamo da one najvrednije stvari ne mozete naci na veliko, da su vrlo cesto male i neupadljive, i da sve dok ih ne posedujete ne znate koliko u stvari vrede.
        Niko nije dosao ovde i otisao razocaran, jer bez obzira jeste li mladi ili stari, sigurna sam da vam moja zemlja moze pruziti nesto sto necete zaboraviti.

1 comment: