Sunday 15 December 2013

Moja Mama

Ako me pitate koga bih vam najradije opisala od clanova moje porodice, to bi sigurno bila moja mama. Ne, ne mogu reci da je volim vise od tate, ali je bliskost sa njom veca i ona me uvek razume i podrzava.
           Svako ima najdrazeg clana porodice, a kako ja jako licim na svoju mama, pa cak imam i identicne pokrete tela i hod, shvatila sam da je ona svakako osoba sa kojom imam i mnogo vise slicnih osobina a ne samo fizicki izgled. Niskoga rasta i tamne kose i ociju, vazila je za jednu od najlepsih devojaka u nasem gradu, pa cak i danas, kada su godine ostavile traga na njenom licu i izgubila se gracioznost mladog tela i zdravlja, njeno drzanje i dalje pokazuje da je to nekad bila zena filmske lepote. Kao i svaka majka, sve sto je neophodno da bude uvek podrska svojoj deci, imala je u neogranicenim kolicinama i delila je jednako nama troma dece koliko nas je bilo u kuci, ali i drugoj deci koja su dolazila u nasu kucu. Bez obzira na to sto su se vremena promenila u odnosu na vreme kada je ona bila mlada, uvek je imala prave reci za nas i trudila se da shvati ovo novo vreme kada su ogranicenja za decu postala minimalna.     
           Svako ce pre doziveti majku kao veceg saveznika u domu, jer ona jeste i uvek ce biti stub koji drzi porodicu na okupu.

No comments:

Post a Comment