Sunday 15 December 2013

Moj Ljubimac

Moj Ljubimac
       
     Ne znam kako se usadjuje i razvija ljubav prema zivotinjama ali, valjda je to nesto sto samo u nama pocne da se razvija u detinjstvu, potreba da zastitimo slabije bice.

      Tesko mi je da se setim perioda svog detinjstva kada smo bili bez ljubimca, bila je obavezno macka ili pas, najcesce lutalica dovedena sa ulice i pripitomljena na moju porodicu koja je srecom uvek bila raspolozena za nove clanove. Svaki gubitak istog je bio nemerljiv kao i ljubav i sreca koju su mi pruzali dok su bili u mojoj blizini. Trenutno u mom domu zivi kuca, po imenu Sara, koja je za promenu rasno kuce i dobijena na poklon od prijateljice. Kao i svako kucno kuce, odgovara merama moga skromnog doma, tacnije mala je i zauzima jako malo prostora sto samo po sebi znaci da ne pravi puno nereda. Prvo na sta pomislite kad neko spomene kucno kuce je pekinezer, ali ja sam trenutno ponosni vlasnik shi tsua, Tajlandse rase koju karakterise niski rast, duga, ostra prosarana dlaka, prcasta njuskica i buljave crne okice. Tesko je ne radovati se njoj pri svakom povratku kuci jer vam se ona obraduje sigurno dva puta vise obasipajuci vas nepodeljenom radoscu i skakanjem. Kad odmarate, odmara obavezno uz vas, i kad bolje razmislite malo koju radnju u kuci obavljate bez njene asistencije, hteli vi to ili ne.
         Morm prizati da mi je tesko da zamislim dan kada ce moju porodicu ciniti samo ljudi, uvek cu je smatrati nepotpunom bez prisustva nekog krznenog clana.

No comments:

Post a Comment