Saturday 18 January 2014

Sastav Sa knjigom nikad nisi sam

Tema Sa knjigom nikad nisi sam za srednju školu. Sastav napisan za učenike viših razreda ali moze posluziti i kao odličan rad za osnovnu školu.
Sastav Sa knjigom nikad nisi sam
Zima je idealan period da u biblioteci nadjete novog druga. Kisa, zima i sneg i nisu idealna sredina za setnju pa je najbolje pronaci neku zanimaciju u kuci.
A to je svakako knjiga.  Ne verujem da ste nekad citali knjigu koja nema glavnog aktera pa samim tim i neku interesantnu radnju. Ako ste dovoljno mastoviti, nece vam biti problem da uplovite u svet iz knjige i dozivite sve dogadjaje kao i glavni junak. Ako ga karakterisu neke dobre osobine, sigurno cemo se naci u njemu ili bar pozeleti da sa njim prozivimo nesto od avantura koje on dozivljava. Knjiga vam uvek moze posluziti i kao nepresusni izvor nekih novih saznanja kojima do tada nismo raspolagali. Ja sam ih imala mnogo omiljeni ali jedna od najdrazis mi je Biblija otrovne masline. Radnja smestena u Africi prati dogadjaje porodice misionara koji je izgubio pravi put kao i ispastanje njegove cetiri cerke koje su se u tom novom svetu snalazile najbolje sto u mogle. Ljudi nas nazalost nekada iznevere ali pisci strogo vode racuna o tome da vas ostave zadovoljne nakon citanja knjige.
Morate imati volju i zapoceti i neka poznanstva i druzenja na ovaj drugaciji nacin, jer kako bismo drugacije dosli do informacija kojima ne raspolazu nasi vrsnjaci.

No comments:

Post a Comment